Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Προς: Κον Γιάννη, Εστιάτορα

Κυριακή, 13 Δεκέμβριος 2009, 12:27
Από: panagiotis michalopoulos
panag_michal@yahoo.gr
Προς: Κον Γιάννη, Εστιάτορα
Κοιν. ΙΚΑ, τμήμα παροχών


Αγαπητέ κ. Γιάννη, Καλημέρα σας!

Είμαι ο Παναγιώτης Μιχαλόπουλος ο ασπρομάλλης, ο μεσόκοπος πελάτης σας που το χειμώνα δεν μπορώ εύκολα να έρχομαι στο εστιατόριο, αλλά σας κάνω παραγγελίες για το σπίτι.

Ξέρω ότι σήμερα δεν θα είστε στο μαγαζί διότι είναι Κυριακή, ελπίζω όμως να διαβάσετε γρήγορα το μήνυμα μου αυτό, διότι έχω ένα πρόβλημα και ζητώ βοήθεια για να το λύσω.

Είναι μια εβδομάδα τώρα που δεν αισθανόμουν και τόσο καλά (μια ζάλη, μια αδυναμία, είχα) και δεν μπόρεσα να πάω στη Γλυφάδα στο ΙΚΑ για να πάρω τη σύνταξη μου, όπως είχα προγραμματίσει να κάνω μια και το ταμείο μου στέρευε…

Με πληρώνουν, ξέρετε, μετά από τις 22 του μήνα, και ημέρα Τρίτη ή Πέμπτη, και εγώ το καθυστέρησα από τον προηγούμενο μήνα… Και έτσι, την πάτησα διότι είχα και κάποια – έξτρα - απρόβλεπτα έξοδα…

Το αποτέλεσμα είναι να έχω ξεμείνει, και, από χρήματα αλλά, και, από κάτι λίγα τρόφιμα που είχα στο σπίτι για ώρα ανάγκης…

Λοιπόν: Για να μην πεθάνω (τελείως) από την πείνα, πρέπει κάποιος να με βοηθήσει. Ή να πάμε μαζί (γιατί αισθάνομαι και μια αστάθεια) στη Γλυφάδα, ή να του κάνω μια εξουσιοδότηση για να πάρει εκείνος τη σύνταξη μου για λογαριασμό μου.

Απευθύνομαι σε εσάς με το θάρρος της φιλίας, και περιμένω απάντηση σας.

Ευχαριστώ,

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Ξάνθου 66 – Ελληνικό
Τηλέφωνο: 698 2331071


http://xairete.blogspot.com/2009/12/blog-post_2339.html

http://oikogeneiakos.blogspot.com/2009/12/blog-post_13.html

http://p-michalopoulos.blogspot.com/2009/12/blog-post_13.html



ΣΧΕΤΙΚΑ:

«Οι ήρωες κουράστηκαν»


Καλησπέρα σας! Προμηθευτήκαμε καύσιμα, σηκώσαμε πίεση, και συνεχίζουμε! :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: