Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Έτσι Έλντα; :-)

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Έλντα (Πανοπούλου) ζεις, εσύ μας οδηγείς! :-)


P. MICHALOPOULOS είπε...

Ένα όνειρο μου, που το είχα δει πριν από δυο – τρεις μήνες, γίνεται πραγματικότητα!

Είχα δει, λοιπόν στον ύπνο μου, ότι είχα... επίπεδο στομάχι! Το γιατί δεν είχα, είναι άλλη ιστορία. Θες οι ταβέρνες, θες οι λίγες βόλτες που έκανα...

Τελευταία όμως, μετά το εξιτήριο από το νοσοκομείο όπου έμεινα για πολύ λίγο (μετά από εκείνη τη δυσφορία), τα πράγματα άλλαξαν.

Μεσολάβησε βέβαια και το ότι είμαι μόνος στο σπίτι, αφού οι συγκάτοικοι μου, αυτοί του δυτικομεσημβρινού δωματίου του σπιτιού μου (που είναι το σαλόνι) η Ελένη και η Ζωή δηλαδή, είναι σε διακοπές!

Έτσι, δεν με καταδιώκει κανείς για να τρέχω σε ταβέρνες... Έτσι, περνάω όμορφα στο σπίτι, τρώγοντας σαλάτες, μαγειρεύοντας ελαφρό φαγητό (λαδερά) και ξεδιψώντας με γαλατάκι ή με φρούτα.

Όσο για τις βόλτες, που τις έχω περιορίσει αυτή την εβδομάδα, και, λόγω καύσωνα, τις έχω αναπληρώσει τεχνητά. Πώς; Με ένα σούπερ όργανο γυμναστικής, έναν ηλεκτρικό διάδρομο που αγόρασα τις μέρες αυτές.

Αποτέλεσμα όλων αυτών, είναι το μηδέν άγχος, και το στομάχι να πλησιάζει με εκείνο στο όνειρο! Πολλά χιλιόμετρα δρόμου... μέσα στο σπίτι, δηλαδή, και απώλεια βάρους ενός κιλού την ημέρα!

Αυτοί οι κάποιοι δε, οι όποιοι, που ίσως έτριβαν τα χέρια από την (διαβολική) χαρά τους, μετά την τελευταία περιπέτεια με την υγεία μου, ας τρίβουν τίποτε άλλο τώρα (πχ. το κεφάλι τους με απορία)!..


Έτσι Έλντα; :-)

19 Αυγούστου 2010 5:04 μ.μ.
http://xairete.blogspot.com/2010/08/blog-post_5617.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: