Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΚΩΣ, ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ, ξεκίνησαν (και συνεχίζουν) ΑΥΤΟΙ: Τα... "καλόπαιδα"! Εγώ, αμύνομαι!

ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ: «Τα "φαρμακάκια", να τα πάρεις εσύ (γνωστό - άγνωστο), "καλόπαιδο"!»


ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΝΟΛΗ ΜΑΥΡΟΜΟΥΣΤΑΚΑΚΗ.
ΣΧΟΛΙΑ  
ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΒΙΝΤΕΟ, ΜΕ ΤΙΤΛΟ:
Χρήστος Μακρής: Πέθανε; Πως; Δεν τον βοηθούσε η Στεφανίδου;


1. IKANOPOIHMENOS KYRIE MIXALOPOULE?
(Σήμερα 10:42 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

2. Αγαπητέ 10:42, πώς βγάλατε αυτό το συμπέρασμα;
(Σήμερα 11:00 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

3. OI PAROIKOYNTES THN IEROYSALHM SAS, GNWRIZOUN.
(Σήμερα 11:03 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

4. Διαβάζω: 
«Σύμφωνα με πληροφορίες του TLIFE η οικογένεια του άτυχου ηθοποιού δεν επιθυμεί να δοθούν στη δημοσιότητα τα ακριβή αίτια του θανάτου του.». 
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
............Γιατί "δεν επιθυμεί"; Υποψιαζόμαστε ότι, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ο ταλαίπωρος αυτός άνθρωπος πραγματοποίησε εκείνη την απειλή του. Αυτήν που πρόσφατα είχε δημοσιοποιηθεί, και που την συζητούσαμε προηγούμενα σε αυτήν την ιστοσελίδα. Ότι δηλαδή θα αυτοκτονήσει! Έτσι "προς το παρόν", λέει η οικογένεια του, θα κρύβει τα πραγματικά αίτια του θανάτου του. ...........Γιατί; Μήπως για να του γίνει θρησκευτική κηδεία, δεδομένου ότι η εκκλησία δεν διαβάζει εξόδιο ακολουθία σε κηδεία αυτόχειρα;
(Σήμερα 11:11 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

5. mixalopoyle pare ta farmakakia sou san kalo paidi eipame na hremhsei to kefalaki sou na mh ta prhzeis kai ston kalhmeno ton kosmakh, e? e? ti les? ela na mhn erthoyn pali oi kaloi kyrioi me ta aspra...
(Σήμερα 12:59 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

6. 
Τα "φαρμακάκια", να τα πάρεις εσύ (γνωστό - άγνωστο), "καλόπαιδο"! 
.....Και όπως είναι γνωστό, οι «καλοί κύριοι με τα άσπρα», δεν ήρθαν ποτέ σε μένα. Η «κυρία», πήγε σε αυτούς σε έξαλλη κατάσταση, και ζητούσε τρελόχαρτο σε βάρος μου, για να βγάλει αναπηρική σύνταξη για μένα, την οποίαν έτσι θα διαχειριζόταν. 
Ένα χρόνο (2006) πριν βγει η κανονική μου σύνταξη από το ΙΚΑ με 10.000 ένσημα λόγω γήρατος, αυτήν που έχω τώρα. 
Οι «καλοί κύριοι με τα άσπρα», δεν την πίστεψαν βέβαια, και καλούσαν τους διώκτες μου για να τους εξετάσουν για τα όσα ψευδή έλεγαν σε βάρος μου. Αλλά αυτοί, δεν τόλμησαν να εμφανιστούν ποτέ εκεί, στο Δρομοκαΐτειο! Ο ένας μάλιστα από αυτούς, ήταν και γείτονας τους. Σπούδαζε στο ΤΕΙ Αθήνας, όπου θυρωρός ήταν «ο ψυχοπαθής με το πριόνι» της Ανίτας! Χα!
(Σήμερα 13:28 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

7. AS KRINOUME TON K.MIXALOPOULO GIA TIS APOPSEIS TOU.
KI ESY K. MIXALOPOULE DEN EINAI XREIAZETAI NA APOLOGEISAI. TA PERIGRAFEIS EKTENWS (KAKWS) STO SITE SOU.
(Σήμερα 13:49 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

8. "Κακώς", εγώ; 
ΚΑΚΩΣ, ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ, ξεκίνησαν (και συνεχίζουν) ΑΥΤΟΙ: Τα... "καλόπαιδα"! Εγώ, αμύνομαι!
....Πριν ακόμα φτιάξω μπλοκς, ήμουν ο «φόρουμ-επισκέπτης» στο φόρουμ του Παθφάιντερ. Άνοιξη 2006.
...Τότε, κάποιος (το γνωστό άγνωστο "καλόπαιδο") που με παρακολουθούσε παντού, βγήκε στο φόρουμ του Παθφάιντερ σαν ανώνυμος χρήστης, για να με σχολιάσει, και για να με απαξιώσει. Και είπε, ότι δεν πρέπει να με παίρνουν στα σοβαρά οι συζητητές μου, διότι σύμφωνα λέει με μια πληροφορία που είχε από γνωστό του γιατρό ψυχίατρο, οι δικοί μου με έκλεισαν σε τρελάδικο!
...Ήταν πράγματι εκείνες τις ημέρες, που η σατανική σπείρα είχε στραφεί εναντίον μου με τέτοιες διαβολές, αλλά έσπασε τα μούτρα της. Εγώ ήμουν καθαρός και ελεύθερος, και δεν ήμουν κλεισμένος σε κανένα ψυχιατρείο!
...Αναγκάστηκα τότε για πρώτη φορά να απολογηθώ, και να εξιστορήσω τα πραγματικά γεγονότα!
Καλά δεν έκανα;
...Καλά έκανα, διότι οι «καλοί» αυτοί άνθρωποι (με τη μαύρη ψυχή), «οι δικοί μου» να πούμε, δεν επεδίωκαν μόνο την φυσική μου εξόντωση (τέτοια - δολοφονική - απόπειρα είναι, και, το να θέλεις να κλείσεις έναν λογικό άνθρωπο στο τρελάδικο), αλλά πάντα επεδίωκαν (και συνεχίζουν) ΚΑΙ την ηθική μου εξόντωση...
ΑΥΤΗΝ ΚΥΡΙΩΣ, με τον άδικο διασυρμό μου...
Γιατί;
Διότι είχαν (ηθικά) χεσμένη τη φωλιά τους (με τα όσα ακατανόμαστα έκαναν στο σπίτι μου), και ήθελαν έτσι να αποδυναμώσουν τον πατέρα, να τον φιμώσουν, να τον απομονώσουν κοινωνικά!..
(Σήμερα 14:24 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

9. «Πέθανε ένας άνθρωπος», λένε με οδύνη σε κουτσομπολίστικη ιστοσελίδα! Πράγματι, είναι οδυνηρό πράγμα ο θάνατος, που σύμφωνα με την αγία γραφή: θάνατος = ο μισθός της αμαρτίας! Όλοι είμαστε αμαρτωλοί, και όλοι θα πεθάνουμε μια μέρα. Δεν πανηγυρίζει λοιπόν κανείς «εχθρός» του θεατρίνου! "Κανείς" (ΙΣΩΣ - ΕΑΝ, ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ), εκτός από τον ένα και μοναδικό (στους αιώνες) εχθρό του ανθρώπου, που είναι ο διάβολος! Πανηγυρίζει δε, όταν είναι σίγουρος ότι την έχει κερδίσει (παρέα του, στην κόλαση) την ψυχή του ανθρώπου που πέθανε. Και την έχει κερδίσει, αν ο άνθρωπος είναι μέχρι τέλους αμετανόητος (τέτοιος ήταν και ο βλάσφημος Μακρής;), αν μάλιστα απέδειξε και αυτήν - την μέχρι τέλους - αμετανοησία του / απιστία του, με το να δώσει ο ίδιος τέλος στη ζωή του. Αυτό έκανε - όπως το έλεγε πως θα το κάνει - ο μακαρίτης Χρήστος; 
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9154.html
(Σήμερα 17:06 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)


www.freegossip.gr

Χρήστος Μακρής, «ηθοποιός»:
Πριν ακόμα αρχίσει να βλαστημάει τα θεία, πριν αρχίσει να… «κατεβάζει καντήλια»!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: