Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Σχόλια, στην ιστοσελίδα του ("παπαράτσι") κ. Μανόλη Μαυρομουστακάκη:

Σχόλια, στην ιστοσελίδα του ("παπαράτσι") κ. Μανόλη Μαυρομουστακάκη:

Σήμερα 12:06 από χρήστη
ΜΑΡΙ

Γιατί κάθε μέρα σε αυτό το σάιτ γίνονται καυγάδες? Γιατί? Κύριε Μιχαλόπουλε φέρε παπά για αγιασμό και ευχέλαιο να φύγουν τα κακά πνεύματα για να ηρεμήσουμε

Σήμερα 12:09 από χρήστη Χωρίς Όνομα
Κύριε Μιχαλόπουλε, τρέξτε γρήγορα με αυτόν τον αγιασμό! Εδώ είναι μία και λέει τη μαμά μου κατίκι Δομοκού! Γκαμίτικε το σύμπαν στα καλά του κατσούμενου σας λέω!

Σήμερα 12:10 από χρήστη Χωρίς Όνομα
12:09 ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ

Σήμερα 12:56 από χρήστη
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Σας στέλνω την ευχή μου (σαν παππούς), έχετε και την ευλογία μου (σαν χειροθετημένος κληρικός - «Αναγνώστης»), σας σταύρωσα κιόλας (σαν Ορθόδοξος Χριστιανός) για να έχετε ειρήνη... Τι άλλο να κάνω; Α, και ...πολλά φιλιά, σας στέλνω άμα λάχει να πούμε! :-)
http://www.blogger.com/profile/08980525559058575375


Σήμερα 13:01 από χρήστη Χωρίς Όνομα
Μιχαλόπουλος ήρθες αργά! Εκτονώθηκε η κρίσις!Αλλά με την ευκαιρία κανα ευχέλαιο δεν ρίχνεις;

Σήμερα 13:43 από χρήστη
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν έχω τέτοιο βαθμό ιεροσύνης ώστε να τελώ, και... μυστήρια! :-)

Σήμερα 13:48 από χρήστη Χωρίς Όνομα
Κολλάς αδερφέ σε κάτι λεπτομέρειες...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Σήμερα 13:49 από χρήστη
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Το Μυστήριο του Ιερού Εύχελαίου: Ή σύσταση του ιερού αυτού Μυστηρίου στηρίζεται στην εξουσία πού έδωσε ό Χριστός στους Μαθητές Του, «...ώστε (μ' αυτήν την εξουσία) θεραπεύειν
πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν» (Ματθ. ι', 1).

Σήμερα 14:02 από χρήστη Ελένη
Βοήθειά μας.

Σήμερα 14:17 από χρήστη
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΜΗΗΗΗΗΗΝ!
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_4571.html


Σήμερα 14:25 από χρήστη DINA
MIHALPOULE DINIS RESITAL SIMERA!!!!!!!!!!!!!PIOS TA MOU TO ELEGE!!!!!

Σήμερα 15:49 από χρήστη
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ξύπνησα με τη σκέψη σου σήμερα, αγαπητή Ντίνα! Έκανα τον σταυρό μου, και στην προσευχή μου παρακάλεσα τον Κύριο να αλλάξει κάτι, να μη μαλώνουμε, πλέον, να με συγχωρήσεις, κλπ κλπ... Και όλα πήγαν καλά! Πόσο καλά; Να φανταστείς ότι ούτε η γυναίκα μου, που με πέτυχε στην κουζίνα του σπιτιού μου (μπήκα για να πάρω ένα κουταλάκι για να φτιάξω καφέ στο δωμάτιο μου) δεν τα κατάφερε σήμερα (όσο κι αν χτυπιότανε και αν άφριζε και αν ωρυόταν ότι την ενόχλησα) δεν τα κατάφερε να με φαρμακώσει, σήμερα... Το χαμόγελο, δεν χάθηκε από τα χείλη μου!... Μέγας είσαι Κύριε! Λίγα σου ζήτησα, πολλά μου έδωσες!

Σήμερα 14:34 από χρήστη καρφι
εγω κυρ-Μιχαλοπουλε που ειμαι καθολικη δεν δικαιουμαι ευχες ευχελαια και την ευλογια σας? μονο οι ορθοδοξοι σχολιαστες εχουν το προνομιον

Σήμερα 15:55 από χρήστη
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Αγαπητό «καρφί», δεν έκανα ευχέλαιο, κατά πρώτον! Αλλά ούτε και είπα ότι εύχομαι μόνο για Ορθόδοξους, κατά δεύτερον! Είπα;


http://www.freegossip.gr/News.php?ID=5730



http://oikogeneiakos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: