Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Ιστορίες του νοσοκομείου


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ: Θα μαθαίνετε νέα μου! Χαίρετε, και πάλι χαίρετε!


1. Ιστορίες του νοσοκομείου

Στην «εισαγωγή» με τα «έκτακτα περιστατικά»:

- Δώστε μας το τηλέφωνο σας.

-Δεν έχω σταθερό τηλέφωνο, έχω μόνο κινητό που δεν το θυμάμαι. Θα βρείτε όμως τον αριθμό αυτό στην κάρτα μου (με την ιδιότητα μου ως μπλόγκερ) που την έχω εδώ μέσα στο τσαντάκι μου.

2. Ιστορίες του νοσοκομείου

Στην «εισαγωγή» με τα «έκτακτα περιστατικά»:

- Έχετε κανένα δικό σας, που θέλετε να τον ειδοποιήσουμε ότι κάνετε εισαγωγή για νοσηλεία στο νοσοκομείο μας;

- Δεν έχω κανέναν δικό μου, δυστυχώς!

3. Ιστορίες του νοσοκομείου

Σε λίγο, στο δωμάτιο:

- Αυτό κ. Μιχαλόπουλε, είναι το χαρτί με τα στοιχεία σας για την εισαγωγή σας. Κάποιος δικός σας να το πάει στο απέναντι κτίριο, στο γραφείο κινήσεως.

(«Δικός» μου δεν υπήρχε, αλλά βρέθηκε σε λίγο, «σαν από μηχανής θεός»! Ήταν η κ. Κατερίνα, η σύζυγος και συνοδός του κ. Παρασκευά ο οποίος είχε μεταφερθεί στην εντατική, και του οποίου το κρεβάτι είχα πάρει. Είχε έρθει για να πάρει από την ντουλάπα το βαλιτσάκι με τα ρούχα του άντρα της. Με είδε λοιπόν και με λυπήθηκε, και προθυμοποιήθηκε όχι μόνο για να μου φέρει ένα ποτήρι νερό για να πάρω το χάπι που μου έφεραν, αλλά και να πάει αμέσως μετά και στο απέναντι κτίριο - στο γραφείο κινήσεως - για να τακτοποίηση το θέμα της εισαγωγής μου!)

4. Ιστορίες του νοσοκομείου

Μεσημεριανό, στο δωμάτιο:

Μιχαλόπουλος: Α, ωραία! Και μου αρέσει τόσο πολύ η Σκορδαλιά! Δεν βάζετε όμως και μπακαλιάρο, λόγω νηστείας, ε; Μπράβο!

Τραπεζοκόμος: Ποια σκορδαλιά, κ. Μιχαλόπουλε! Εδώ είναι νοσοκομείο, δεν είναι ταβέρνα! Πουρές είναι αυτό που σερβίρουμε!

5. Ιστορίες του νοσοκομείου

Κουβέντα, μετά το μεσημεριανό:

Κυρία (επισκέπτρια σε ασθενή στο δωμάτιο): Α, είστε και θρήσκος κ. Μιχαλόπουλε, ε; Μπράβο! Και εμείς στην επαρχία (είμαι από ένα χωρίο της Λακωνίας, κοντά στην Μονεμβασία) τα κρατάμε αυτά! Σήμερα μάλιστα, της Μεταμορφώσεως, έχουμε και πανηγύρι εκεί, αφού γιορτάζει η εκκλησία του χωριού μας!

Μιχαλόπουλος: Έχετε καλή εκκλησία εκεί;

Κυρία: Ναι, πολύ ωραία εκκλησία.

Μιχαλόπουλος: Από εκκλησία λοιπόν (από καλό «κλουβί») είστε εντάξει! Άραγε, να συμβαίνει το ίδιο και με το... «πουλί», με τον παπά;

Κυρία: Βεβαίως! Ο παπάς μας, είναι και νέος, και όμορφος!


σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια: