Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

Άλλωστε, ούτε και εγώ τα γνώριζα αυτά τα λόγια του ιερού Χρυσοστόμου...

(12/09/2005)

GREGOS:

Φίλε ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ,

Θέλω να σε ευχαριστήσω γιατι μέσα σε αυτή τη "συζήτηση" έχω μαθει και έχω διαβάσει λόγια των "πατέρων", που δε γνώριζα, και που πολλές φορές μπορούν να γίνουν φάροι ελπιδας στα ζητήματα του θάνατου και της ύπαρξης στα πλαίσια της χριστιανικής πιστης.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ:

Πολύ χαίρομαι φίλτατέ μου Gregos. Και πολύ συγκινούμε με αυτά που λες.
Άλλωστε, ούτε και εγώ τα γνώριζα αυτά τα λόγια του ιερού Χρυσοστόμου που πρόσφατα δημοσίευσα εδώ, αφού όπως έχω ήδη αναφέρει, ήρθαν αναπάντεχα (με θαυμαστό τρόπο, απο τον πατέρα Δανιήλ Αεράκη) στα χέρια μου, και κατάλαβα ότι ήταν κατάλληλα για την κουβέντα μας προς ωφέλεια πολλών, και πρώτα - πρώτα εμού του ίδιου…

Να είσαι πάντα καλά, φίλε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: